Wednesday, July 20, 2011

Bencana Ribut : PAPISMA Terengganu Menziarahi Pemimpin Masyarakat

(Biro IT)

PAPISMA Terengganu telah membuat lawatan ziarah kepada pemimpin masyarakat sempena ribut yang melanda Kuala Terengganu baru-baru ini. Majlis secara santai sambil bersarapan pagi itu telah diadakan di rumah YB Hj. Abdul Wahid Endut di rumahnya di Kg. Durian Burung, Kuala Terengganu. Beliau yang juga merupakan ADUN Wakaf Mempelam dan Ahli Parlimen Kuala Terengganu telah memberikan taklimat serba ringkas dan menjawab persoalan daripada ahli-ahli PAPISMA.

YB Hj. Wahid sedang menyampaikan taklimat.

Sebahagian ahli PAPISMA Terengganu yang sempat hadir mendengar dengan penuh perhatian.

Majlis yang berlangsung selama kira-kira satu jam setengah itu di selang-seli dengan pertanyaan dan berbagai cerita dan pengalaman yang mencuit hati.

YB Hj. Abd. Wahid sangat berterima kasih dengan keprihatinan PAPISMA Terengganu dalam membantu memberikan idea serta meringankan bebanan mangsa ribut di kawasan Kuala Terengganu ini.

Banyak perkara yang telah dicadangkan kepada beliau selaku pemimpin masyarakat bagi menambahbaik apa saja kelemahan yang berlaku. Mudah-mudahan Allah akan membalas segala penat-lelah beliau dalam membantu masyarakat agar hidup dalam keadaan aman dan tenteram.

No comments: